تجربه‌ 10کشور دنيا در برندسازي در يک کتاب

به گزارش ميراث آريا (chtn) ، فرزاد مقدم در جمع خبرنگاران با بيان اينکه از اولين برند گردشگري حدود 20 سال مي گذرد،افزود: برند با سه شاخص کيفيت، ذهنيت و ظرفيت شناخته مي‌شود.

مقدم با بيان اينکه در ايران بخش خصوصي فعاليت‌هايي را درباره برندسازي آغاز کرده است، متذکر شد: البته اين فعاليت‌ها جسته و گريخته بوده و يا علمي نبوده است.

دبير علمي سمينار تخصصي شناخت راهبردهاي ساخت برند گفت: افراد صاحب‌نظر جهان از کشور‌هاي ژاپن، ترکيه، اسپانيا و مالزي در اين سمينار حضور دارند.

مقدم با اشاره به فعاليت‌هاي مارکوپولو در حوزه آموزش و پژوهش گردشگري گفت: اين شرکت چند سالي است که‌ در حوزه برند فعاليت داشته است.

وي افزود: مارکوپولو حدود دو سال بر روي 10 کشور دنيا مطالعه کرده است که حاصل اين تحقيقات در قالب کتابي به زودي منتشر مي‌شود.

مقدم با اشاره به تشکيل کميته‌اي براي ساخت علمي برند در حوزه گردشگري تصريح کرد: بر اسا شاخص‌ها هويتي تدوين مي‌شود که هويت برند‌ گردشگري است.

دبير علمي سمينار تخصصي شناخت راهبردهاي ساخت برند با اشاره به فازهاي مختلف ساخت برند در حوزه گردشگري تصريح کرد: با گردآوري شاخص‌ها چارچوب هويت برند مشخص مي‌شود.

وي گفت: سمينار تخصصي شناخت راهبردهاي ساخت برند در گردشگري فعاليت‌هاي چند سال گذشته را تکميل خواهد کرد./121

انتهای پیام/

کد خبر 1389030419